Tekstgrootte
De nieuwe klachtenregeling is 5 december, na instemming door de GMR PO en MR VO vastgesteld door het college van bestuur. De klachtenregeling is zowel voor ouders als medewerkers en terug te vinden op de website van BLICK. Klachtenregeling Belangrijk is dat de klachtenregeling voor iedereen snel vindbaar is en dat deze op elke schoolwebsite staat genoemd met een verwijzing naar de website van BLICK. Dit is (nog) niet bij alle scholen het geval en daardoor ook een aandachtspunt voor het college van bestuur.We vragen jullie de volgende voorbeeldtekst te gebruiken op de schoolwebsite:We vinden het belangrijk dat als ouders/verzorgers vragen, opmerkingen of klachten hebben, ze naar school komen en deze bespreken met de leerkracht van hun kind. Alleen zo kunnen we weten wat je als ouder ervaart. Als de bespreking van een vraag of klacht met de leerkracht niet bevredigend is verlopen, kun je je wenden tot de directie van de school. Als je er ook daar niet uitkomt, kun je contact opnemen met het bestuur van BLICK op onderwijs. Meer informatie is terug te vinden in de klachtenregeling van BLICK, te vinden via: